sandrainafrica.blogg.se

Hemma

Kategori: Allmänt

Nu när jag sitter här och skriver i efterhand för att jag inte hade tid eller internet att skriva om de sista dagarna känner jag en enorm saknad! Vinden i håret när man står på bilflaket och kör på dom guppiga vägarna, solen i ansiktet, värmen mot huden och känslan i kroppen när man ser ett lejon springa bredvid bilen med sina stora tassar slår mot marken och sanden bara yr runt honom. Detta är en av de alla minnen man kommer sakna enormt mkt!

Det känns väldigt konstigt att var hemma, många har välkomnat en hem men det känns fortfarande konstigt. Det kommer ta några dagar att smälta denna fantastiska resa som man har varit med om.

Man har träffat så många fina människor och underbara djur framför allt, har redan kollat på nya resor jag vill göra. Så det är bara att börja jobba och tjäna pengar nu!


Här kommer lite favorit bilder!

 

 
   
    

   
 

      
 
 

Kommentarer

  • Lisa p säger:

    Hej! Jag ska till harnas i början av januari och jag undrar om du har några tips?:) på saker som är smarta att ta med kanske eller saker att tänka på. Tacksam för allt!

    // Lisa Pettersson

    Svar: Hej! Åå va roligt! du har en underbar resa framför dig :) Ta vara på varje sekund tiden går väldigt fort :) hur längre ska du vara borta? :) Saker som är viktiga, Kamera och minne! Skriv en dagbok eller ngt liknade du kommer vara med om så mkt så det är bra att skriva ner de :)) Ficklampa det blir väldigt mörkt och varma kläder till natten. Trodde inte de skulle vara så kallt på nätterna som de var så ta med varma kläder :) sen är det bara kläder efter väder och vara öppen för allt och alla! Allt annat finns redan där, underbara djur och människor, miljö man aldrig vill lämna och ett fantastiskt äventyr som man inte kan beskriva!! jag håller faktiskt på med att planera en ny resa till våren :) har blivit så tagen av Afrika vill bara tillbaka :)
    Om

    2012-12-09 | 18:54:42

Kommentera inlägget här: