sandrainafrica.blogg.se

Nedräkningen börjar...

Kategori: Allmänt

Mindre än en vecka kvar nu..resefebern börjar att höjas några grader nu! Men guud va skoj de ska bli!! Sitter nu här och går igenom alla papper med inforamtion, biljetter, visum och allt. Mycket att gå igenom och hålla koll på är det, men verkligen värt de :) Men de viktigast efter biljetten är min kära kamera! Den kommer vara helt slut körde efter de här 4 veckorna :D Hela datorn kommer vara fullproppad med bilder! 
Lite nervöst ska de bli att flyga alldeles själv, men som tur är har jag 8 timmar väntetid i london till flyget till Johannesburg går så kommer nog hinna och hitta rätt gate iaf :p skönt de!
 
En bild jag hittade från Harnas, så himla fina!
 
 
 
Lägger också upp en karta så ni kan se vart jag ska någonstanns!
 

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh Sandra...vad kul för dig...det gör nästan ont i min mage av avund....skall bli så kul att få höra om vad du gör i afrika! Lycka till, var försiktig och ta hand om dig!
    kram Johanna

    2012-10-15 | 09:51:22

Kommentera inlägget här: